dilluns, 9 d’agost del 2010

Viatge d'inici a Roncesvalles

Anada a Roncesvalles
Dilluns, 9 d'agost de 2010
Per fi, a arribat l'hora de marxar de casa, agafem les motxilles preparades i anem a l'estació dels FCG, per agafar el tren fins a plaça Espanya de les 6:24 hores. Sense cap retard vam arribar a Barcelona per anar a l'estació de Sants amb el Metro de la Linea III o verda, i sobre les 8 del matí, ja estavam a l'estació de Sants, esperant  l'hora de sortir del nostre tren Alvia de les 9:20 que per raons d'una vaga aniríem amb retard, al final vam sortir a les 10:12 del matí, desprès de passar per diversos controls i afegir al nostre bitllet, un d'addicional amb una numeració de cotxe i seient diferents, que de moment no sabiem el perquè. Pujem al tren i abans d'arribar a Zaragoza ens diuen que tenim que canviar de tren per problemes tècnics i que pujaríem el que hagués tingut que ser el tren d'origen a Sants, amb l'ordre dels bitllets originals. Us imagineu quin embolic! A Zaragoza, tots avall amb les motxilles, maletes, cotxets de nens, vells, crius, etc. i torna a pujar a l'altre tren, col·locau tot un altre vegada i seu amb el nou ordre que molta gent no va entendre i la cosa es va anar allargant, per fir al voltant de les 15 hores vam arribar a Pamplona
I com el nostre enllaç amb Autocar amb destí Roncesvalles no sortia de l'estació d'Autobusos fins les 18 hores, vam anar a dinar al Bar-Restaurant Louisiana, vam estar-hi  molt bé. Desprès vam creuar tot Pamplona amb les motxilles fins arribar a l'altre extrem de la ciutat a on es troba l'estació d'Autobosus, que sense cap problema vam agafar i sobre les 19 hores arribavam a Roncesvalles, amb bastant fred i un fi plugim.
Ens instal·lem a una habitació que tenia reservada a Casa Sabina 50€ i deixem els trastos i a passejar és tot molt petit i molt maco, anem fent temps per anar a la missa a les 20:00 , hores a la Real Colegiata des de l'any 1.132, per la benedicció dels peregrins, realitzada per 4 capellans amb diversos idiomes i al final l'esperada benedicció, a sigut diferent i curiosa, emotiva i amb els nervis d'un principiant amb ganes de començar el camí. Desprès de sopar a La Pastora, anem a dormir, Buen Camino